Relatiebeheer en Klantcontact

Callcenter Omrin medewerker met headset in handen
Om afval nog beter te kunnen scheiden, hebben we elkaar nodig. Daarom willen we bij Omrin de inwoners, bedrijven en gemeenten de allerbeste afvaloplossingen én service bieden. Relatiebeheer en Klantcontacten legt hiervoor de basis. Want, of je nu als gemeente, bedrijf of inwoner bij ons komt: samen halen we alles eruit.

Wat we doen

Bij Omrin zijn we 24/7  bezig om huishoudelijk en bedrijfsafval tot groene energie en grondstoffen te verwerken. Dit begint bij een goede samenwerking tussen gemeenten, bedrijven en inwoners. De collega’s van Relatiebeheer en Klantcontacten zorgen ervoor dat alles goed is geregeld en wordt gecommuniceerd naar betrokkenen. En heb je als inwoner of bedrijf een vraag over afval? Dan zorgen wij ervoor dat je de beste oplossing en maximale service krijgt.

Samen voor een betere wereld

Bij Omrin draag jij direct bij aan een schonere en duurzamere wereld. Dankzij jouw kennis en ervaring kunnen we dit. Samen met 500 collega’s werk je elke dag aan onze missie. Circulaire afvalketens bouwen voor het welzijn van volgende generaties. Met jou halen we alles eruit!

Hier maak jij het verschil