medewerker klantcontact

Leeuwarden 24 - 32 uur €2991 - €3875

Ben jij een echte regelaar met een vlotte babbel én een luisterend oor? Vind je het leuk om mensen te helpen, houd je van afwisseling en krijg je energie van tevreden klanten? Voor ons Service Ynformaasje Punt (SYP) zijn wij op zoek naar een enthousiaste en gedreven medewerker klantcontact.

Wat je doet als medewerker klantcontact:

Als medewerker klantcontact ben jij het eerste aanspreekpunt voor inwoners met vragen, opmerkingen of klachten over onze dienstverlening. Je staat hen vriendelijk en professioneel te woord via de telefoon, e-mail, social media en de Omrin Afvalapp. Jij zorgt ervoor dat mensen zich écht gehoord voelen. Naast klantcontact neem je ook administratieve taken op je, zoals het aanmaken van milieupassen. Maar jouw rol gaat verder dan dat. Bij afwezigheid van de teamleider fungeer jij als aanspreekpunt voor het team. Je houdt de Omrin Afvalapp en systemen als Polly actueel, en heb je ideeën om dingen slimmer, sneller of beter te doen? Graag zelfs! Jij neemt initiatief, denkt actief mee en draagt bij aan de continue verbetering van SYP.

Met jou halen we alles eruit:

Samen de wereld een stukje mooier maken, dat is waar het bij Omrin allemaal om draait. Naar een circulaire economie zonder afval, want voor ons is afval simpelweg een grondstof voor iets nieuws. Samen vormen we Omrin en daar zijn we trots op.

Met wie werk je samen?

Je maakt deel uit van een klein, hecht team van vijf medewerkers klantcontact en één teamleider. Er heerst een goede sfeer waarin iedereen vanuit een sterk teamgevoel samenwerkt.

Wat breng je mee?

Je werkt graag in een dynamische omgeving en krijgt energie van contact met mensen. Je bent vrolijk, nieuwsgierig en weet van aanpakken. Communiceren gaat je gemakkelijk af, ongeacht met wie je in gesprek bent. Ook op drukke dagen blijf je rustig en laat je je niet snel uit het veld slaan. Feedback geven en ontvangen gaat je op een natuurlijke manier af. Daarnaast maak je nieuwe systemen snel eigen. Verder ben je in het bezit van:

  • Mbo+ werk- en denkniveau;
  • Minimaal drie jaar werkervaring in een vergelijkbare functie;
  • Bij voorkeur spreek je vloeiend Fries en Nederlands, maar je kunt in elk geval goed Fries verstaan.

Dit hebben we voor jou:

  • Een salaris tussen € 2.991,00 en € 3.875,00 bruto per maand op fulltime basis, conform schaal F van de cao Grondstoffen, Energie en Omgeving – services;
  • Minimaal 28,5 vakantiedagen op basis van een fulltime dienstverband, 13,5% persoonlijk arbeidsvoorwaardenbudget en een resultaatafhankelijke uitkering;
  • Wij vinden het belangrijk dat je jezelf blijft ontwikkelen, op werkgebied, maar ook op persoonlijk vlak;
  • Korting op je sportabonnement, korting op- én een tegemoetkoming in je aanvullende ziektekostenverzekering;
  • Uitstekende pensioenregeling, wij dragen 70% bij via ABP;
  • Een jaarcontract, met bij goed functioneren uitzicht op een contract voor onbepaalde tijd.

Solliciteren?

Laat dan je cv en motivatie achter via onderstaande sollicitatiebutton. Reageren kan t/m donderdag 12 juni.

De sollicitatiegesprekken vinden plaats op dinsdag 24 juni. 

Heb je vragen?

Neem dan contact op met

">
Eline de Vries corporate recruiter 06-47589285 edevries@omrin.nl

Zo gaat het in zijn werk

Stap 1

Solliciteren

Zie je een functie die je aanspreekt dan kun je online je sollicitatie indienen. Wij vragen je om je cv en motivatiebrief in te leveren. Je ontvangt een ontvangstbevestiging van ons waarin staat aangegeven op welk termijn je terugkoppeling kunt verwachten over jouw sollicitatie.

Stap 2

Selectie

Onze medewerkers lezen jouw motivatie en kijken naar je ervaringen op je cv. Wat is jouw talent en welke vaardigheden beheers je? Ook kijken ze of jouw opleiding en eventuele werkervaring aansluit op de functie. We doen dit altijd zorgvuldig en je krijgt dan ook altijd een reactie op je sollicitatie!

Stap 3

Gesprek

Afhankelijk van de vorige stap, word je uitgenodigd voor een eerste interview. Het eerste interview wordt gevoerd met onze HR adviseur en iemand vanuit het team. We zijn benieuwd wie je bent, wat je hebt gedaan en wat je verwachtingen zijn van een nieuwe baan. We geven je meer inzicht in wat we zoeken en wat de verantwoordelijkheden zijn die bij de vacature horen.

Stap 4

Contract

Wanneer alle gesprekken naar tevredenheid zijn doorlopen, zowel voor jou als voor ons,  volgt er een aanbieding. Onze HR adviseur maakt het contract voor je op wat je digitaal ontvangt. Daarna volgt er een persoonlijke introductie om goed wegwijs te worden in de systemen die voor jou als medewerker het werken bij Omrin makkelijk maakt! Met jou halen we alles eruit!

Stap 5

Onboarding

Welkom bij Omrin. Dank dat je mee wilt werken aan een schone en duurzame wereld. Omrin is een groot bedrijf. Naast de persoonlijke onboarding hebben we een introductiedag waarbij je het Omrin concept leert en ook veel locaties zult bezoeken. Het leuke is dat je dit doet met nieuwe collega’s.