planner Bedrijfsafval

Heerenveen 32 - 40 uur €3239 - €4624

Ben jij een ervaren planner die ervoor zorgt dat onze processen efficiënt georganiseerd en gecoördineerd worden? Beschik jij over een probleemoplossend vermogen en gedij jij goed in een dynamische omgeving? Voor Omrin Bedrijfsafval zijn wij op zoek naar een planner.

Wat je doet als planner Bedrijfsafval:

Jij zorgt voor de efficiënte inzet van materieel en routes, zodat afval wordt ingezameld tegen de overeengekomen prijs en kwaliteit. Op basis van analyses en rapportages herken je problemen en los je deze op. Je haalt energie uit het optimaliseren van onze routes, waarbij je steeds prioriteiten stelt en helder communiceert. Je motiveert chauffeurs en bijrijders en werkt samen met collega’s en klanten om de planning te verbeteren. Verder bestaan je taken uit:

  • Het inplannen van orders en het bewaken van de kwaliteit van de uitvoering;
  • Het dagelijks controleren of de orders correct zijn uitgevoerd;
  • Het bijsturen van de routes op de dag zelf en het oplossen van ontstaande problemen en klachten door contact op te nemen met onze chauffeurs en klanten.

Met jou halen we alles eruit:

Omrin Bedrijfsafval is het bedrijfsonderdeel van Omrin dat zich bezighoudt met commerciële afvalinzameling. Een no-nonsense afvalinzamelaar die grote en kleine ondernemingen in Noord-Nederland ‘ontzorgt’, met uitstekende service én persoonlijk advies.

Met wie werk je samen?

Als planner bedrijfsafval werk je in een prettig team, waarbij een nuchtere mentaliteit centraal staat. Je werkt nauw samen met 4 collega-planners, de frontoffice, de chauffeurs, de binnendienst en de werkplaats.

Wat breng je mee?

Jij kan goed de rust bewaren en met jouw probleemoplossend vermogen weet jij snel te schakelen in uitdagende situaties. Daarnaast beschik jij over uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk, waardoor je helder en effectief kan overbrengen wat er nodig is. Verder ben je in het bezit van:

  • Mbo 4/hbo werk- en denkniveau;
  • Minimaal 3 jaar relevante werkervaring;
  • Kennis van planningssoftware of bereidheid om je hierin te verdiepen.

Dit hebben we voor jou:

  • Een salaris tussen € 3.239,00 en € 4.624,00 bruto per maand op fulltime basis, conform schaal H van de cao Grondstoffen, Energie en Omgeving – services;
  • Minimaal 28,5 vakantiedagen op basis van een fulltime dienstverband, 13,5% persoonlijk arbeidsvoorwaardenbudget en een resultaatafhankelijke uitkering;
  • Wij vinden het belangrijk dat je jezelf blijft ontwikkelen, op werkgebied, maar ook op persoonlijk vlak;
  • Korting op je sport abonnement, korting op- én een tegemoetkoming in je aanvullende ziektekostenverzekering;
  • Uitstekende pensioenregeling, wij dragen 70% bij via ABP;
  • Een jaarcontract, met bij goed functioneren uitzicht op een contract voor onbepaalde tijd.

Solliciteren?

Laat dan je cv en motivatie achter via onderstaande sollicitatiebutton. De vacature sluit zodra wij een geschikte kandidaat hebben gevonden. De eerste gesprekken vinden plaats op donderdag 17 juli en vrijdagochtend 18 juli.

Heb je vragen?

Neem dan contact op met

">
Nants Klijnstra operationeel manager 06-17997958
">
Eline de Vries corporate recruiter 06-47589285 edevries@omrin.nl

Zo gaat het in zijn werk

Stap 1

Solliciteren

Zie je een functie die je aanspreekt dan kun je online je sollicitatie indienen. Wij vragen je om je cv en motivatiebrief in te leveren. Je ontvangt een ontvangstbevestiging van ons waarin staat aangegeven op welk termijn je terugkoppeling kunt verwachten over jouw sollicitatie.

Stap 2

Selectie

Onze medewerkers lezen jouw motivatie en kijken naar je ervaringen op je cv. Wat is jouw talent en welke vaardigheden beheers je? Ook kijken ze of jouw opleiding en eventuele werkervaring aansluit op de functie. We doen dit altijd zorgvuldig en je krijgt dan ook altijd een reactie op je sollicitatie!

Stap 3

Gesprek

Afhankelijk van de vorige stap, word je uitgenodigd voor een eerste interview. Het eerste interview wordt gevoerd met onze HR adviseur en iemand vanuit het team. We zijn benieuwd wie je bent, wat je hebt gedaan en wat je verwachtingen zijn van een nieuwe baan. We geven je meer inzicht in wat we zoeken en wat de verantwoordelijkheden zijn die bij de vacature horen.

Stap 4

Contract

Wanneer alle gesprekken naar tevredenheid zijn doorlopen, zowel voor jou als voor ons,  volgt er een aanbieding. Onze HR adviseur maakt het contract voor je op wat je digitaal ontvangt. Daarna volgt er een persoonlijke introductie om goed wegwijs te worden in de systemen die voor jou als medewerker het werken bij Omrin makkelijk maakt! Met jou halen we alles eruit!

Stap 5

Onboarding

Welkom bij Omrin. Dank dat je mee wilt werken aan een schone en duurzame wereld. Omrin is een groot bedrijf. Naast de persoonlijke onboarding hebben we een introductiedag waarbij je het Omrin concept leert en ook veel locaties zult bezoeken. Het leuke is dat je dit doet met nieuwe collega’s.