Zorg jij ervoor dat onze inzamelprocessen soepel en efficiënt verlopen? Word onze nieuwe coördinator Inzameling!
Omrin komt naar de Veluwe! Vanaf januari 2026 gaan wij, naast het verwerken, ook de inzameling van het afval doen voor vijf gemeenten op de Veluwe. Dit betekent een nieuwe vestiging met nieuwe collega’s onder de vlag van Omrin.
Wat je doet als coördinator Inzameling:
Als coördinator Inzameling heb je een sleutelrol in het verbeteren van de afvalinzameling. Je zorgt ervoor dat inzamelroutes efficiënt zijn ingericht, handelt meldingen van inwoners af en vertaalt signalen uit de praktijk naar concrete verbeteringen. Samen met de teamleider en de chauffeurs zorg je ervoor dat de inzamelroutes actueel en optimaal blijven.
Daarnaast ben je verantwoordelijk voor de dagelijkse administratie, zoals het verwerken van gegevens, controleren van ritrapportages en het registreren en opvolgen van meldingen. Je bent hierin de rechterhand van de teamleider en zorgt ervoor dat alles achter de schermen soepel verloopt.
Met jou halen we alles eruit:
Samen de wereld een stukje mooier maken, dat is waar het bij Omrin uiteindelijk allemaal om draait. Naar een circulaire economie zonder afval, want voor ons is afval simpelweg een grondstof voor iets nieuws. Samen vormen we Omrin en daar zijn we trots op.
Wat breng je mee?
Je bent accuraat en bedreven in het werken met digitale systemen. Met jouw proactieve en resultaatgerichte instelling ben jij continu op zoek naar verbetering. Verder beschik jij over:
- Afgeronde mbo-opleiding, bij voorkeur in de richting van logistiek en/of planning;
- Aantoonbare ervaring in het coördineren van werkzaamheden en het doorvoeren van verbeteringen;
- Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden en bent sterk in de communicatie met chauffeurs;
- Je bent in bezit van rijbewijs C zodat je incidenteel kunt invallen binnen de inzameling.
Waarom jij het verschil maakt:
Je houdt van afwisseling in je werk: elke dag brengt nieuwe situaties en uitdagingen met zich mee. In het contact met chauffeurs is een goede afstemming essentieel, je communiceert duidelijk en daadkrachtig. Richting inwoners stel je je service en – oplossingsgericht op je luistert goed, toont begrip en denkt mee. Dankzij jouw zelfverzekerde houding neem je op natuurlijke wijze je plek in het team in. Je kijkt kritisch naar hoe dingen beter kunnen en weet collega’s op een positieve manier mee te nemen in jouw ideeën.
Dit hebben we voor jou:
Een afwisselende en uitdagende functie, waarbij je een belangrijke bijdrage levert aan een circulaire economie. Daarnaast bieden we je:
- Een salaris tussen €3.114,00 en €4.239,00 bruto per maand op fulltime basis, conform schaal G van de cao Grondstoffen, Energie en Omgeving – services;
- Minimaal 28,5 vakantiedagen op basis van een fulltime dienstverband, 13,5% persoonlijk arbeidsvoorwaardenbudget en een resultaatafhankelijke uitkering;
- Wij vinden het belangrijk dat je jezelf blijft ontwikkelen, op werkgebied, maar ook op persoonlijk vlak;
- Uitstekende pensioenregeling, wij dragen 70% bij via ABP;
- Korting op je sportabonnement én een tegemoetkoming in je aanvullende ziektekostenverzekering;
- Een jaarcontract, met bij goed functioneren uitzicht op een contract voor onbepaalde tijd.
Solliciteren?
Reageer dan via de sollicitatiebutton en laat je gegevens achter. Wil je graag meer informatie over de functie? Neem dan contact op met onze personeelsadviseur Remco Bolt – 06 11739084. Je mag hem ook via WhatsApp benaderen.